Reklamacje

Jeśli jakość pizzy nie spełnia oczekiwań lub zamówienie jest błędne czy niekompletne to w takim przypadku istnieje procedura jak postąpić.


Zdarza się to rzadko, ale jeśli zajdzie taka konieczność zachowamy się odpowiedzialnie. Masz prawo domagać się rekompensaty. Dlatego przeczytaj poniższą krótką instrukcję postępowania. Pomóż nam być fair :)

Jeśli Twoja pizza jest:

  • Niezgodna z zamówieniem
  • Brakuje sosów
  • Przypalona
  • Kierowca nie miał wydać
  • oraz inne niezgodności


TO:

  1. Zrób jej zdjęcie (np. telefonem)- żeby pizzeria widziała, że "faktycznie".
  2. Napisz na PRIV na fb lub na welovepizzaradom@gmail.com i jak możesz wstaw fotę lub zadzwoń do pizzerii.
  3. Pizzy prosimy nie ruszać (jeśli chcesz dostać inną zgodną z zamówieniem). W ostateczności kawałek można zjeść bo czasem tylko tak da się sprawdzić czy np. jest ostra.
Telefon do pizzerii:
RADOM: 511 511 157


WTEDY MY:

Zrekompensujemy szybko daną pomyłkę :) Opinie na Facebooku i wśród znajomych po jednym zamówieniu typu "już nigdy...", "najgorsza...", "zawsze..." :) są niekorzystne również dla zamawiającego, ponieważ zamiast szybko otrzymać rekompensatę + nawiązka, zrzeka się jej w tym momencie oraz krzywdzące dla pizzerii, bo pomyłki i wpadki zdarzają się nawet najlepszym. Nam też czasem placek się przypali i w pośpiechu pakujący nie zauważy, kierowca w pośpiechu do Państwa nie zabierze sosów. Nie robimy tego specjalnie, czasem chcąc dostarczyć pizze w jak najszybciej, a mając ich bardzo dużo, mogą zdarzyć się pomyłki wynikające z pośpiechu  :) Żadna osoba po interwencji w sprawie niezgodności zamówienia bądź jakości nigdy nie odeszła z kwitkiem.